Hitman agent 47 -هیتمن مامور 47
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Hitman agent 47 -هیتمن مامور 47
نوشته شده در سه شنبه 3 دی 1394
بازدید : 368
نویسنده : علیرضا

/دوبله به زودی/

 خلاصه فیلم :یک قاتل حرفه ای به نام مامور ۴۷ موظف به مراقبت از یک مستخدم زن می شود که مورد هدف گروهی ناشناس با نام مستعار سیندیکیت قرار گرفته است. اما در طول ماموریت …

نام فیلم: HITMAN AGNT 47

ژانر : اکشن - بکش بکش

کیفیت : 720p-1080p 

زیرنویس : دارد 

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720p 

UploadBoy

لینک زیر نویس هماهنگ با نسخه 720p

زیرنویس فارسی

لینک دانلود فیلم با کیفیت 1080p

UploadBoy

لینک دانلود زیرنویس هماهنگ با نسخه 1080p

زیرنویس فارسی





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمد حسین در تاریخ : 1394/10/8/2 - - گفته است :
سلام دوست عزيز خوبي؟ منم مثل تو تو لوکس بلاگ وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پايين پولي خسته شدم
تو گوگل گشتم دنبال يه وبلاگدهي خوب که چشمم به بين بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بيشتر از لوکس بلاگ
من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو لوکس بلاگ حالا دارم يه سايت اختصاصي کار ميکنم
بيا اونجا منم سايت دارم بهت کمک ميکنم
http://nex2tafrih.binblog.ir/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: